Heeft u een vragen?

Hieronder staan de meest voorkomende vragen over HouseFunding!

 

 

4. DE HYPOTHEEKBEMIDDELAAR (HOUSEFUNDING) (7)

Nee. Wij faciliteren alleen particuliere hypothecaire leningen voor woningen/appartementen

Nee. Wij faciliteren hypothecaire leningen op afbetaling en zijn géén hypotheek-adviseurs. We raden je daarom aan om voor advies contact op te nemen met een hypotheekadviseur om te kijken welke hypotheek voor jou het meest geschikt en haalbaar is.

HouseFunding zoekt voor nieuwe en bestaande hypotheken naar creatieve oplossingen. Te denken valt aan doelgroepen zoals starters, zelfstandigen en senioren. Maar ook familiehypotheken met bijvoorbeeld 0% rente.

HouseFunding wil vraag en aanbod direct kunnen faciliteren, zonder de noodzaak om een (groot)bank in te schakelen. De nadruk ligt op het faciliteren van doe-het-zelf oplossingen.

HouseFunding wil het verschil tussen de te betalen rente van de hypothecaire lening van de Loaners en de te ontvangen rente van de Funders zo klein mogelijk houden.

Ter vergelijking:

  • Bij een bank betaalt de Loaner 2,3% rente en ontvangt de Funder gemiddeld 0,0% spaarrente.
  • Bij HouseFunding betaalt de Loaner 2,3% rente en ontvangt de Funder dezelfde 2,3% rente!!!

HouseFunding geeft geen advies, maar faciliteert het afsluiten van een hypothecaire lening bij de aankoop van een woning onder de meest gunstige voorwaarden. HouseFunding heeft vooralsnog geen eigen kantoor; de nadruk ligt op online contact. Vragen kun je stellen aan de chatmedewerker op de website.  Voor algemene vragen kun je het beste een email sturen naar info@housefunding.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.  Voor dringende vragen kun je bellen met 06 24703262

Voor inhoudelijke vragen over hypotheken, belastingaangelegenheden en hypotheekbemiddeling kun je het beste contact opnemen met een erkende hypotheekadviseur.

 

Wij doen ons best om je altijd de beste service te bieden. Daarom vinden we het ook belangrijk om van je te horen wanneer we niet aan je verwachtingen voldoen. Neem daarvoor contact met ons op via klacht@housefunding.nl en vertel ons wat er misgaat of wat we kunnen verbeteren.

Wanneer we de klacht niet direct kunnen oplossen, nemen we contact met je op. We streven ernaar om een klacht binnen één week volledig opgelost te hebben.

Staat je vraag er niet bij? Stuur dan een mail met je vraag naar faq@housefunding.nl

Load More