Heeft u een vragen?

Hieronder staan de meest voorkomende vragen over HouseFunding!

 

 

4. DE HYPOTHEEKBEMIDDELAAR (HOUSEFUNDING) (7)

Nee. Wij bemiddelen alleen bij particuliere woonhypotheken.

Nee. Wij zijn hypotheekbemiddelaar en géén hypotheek-adviseurs. We raden je daarom aan om altijd contact op te nemen met een financieel adviseur om te kijken welke hypotheek voor jou geschikt is.

HouseFunding zoekt voor nieuwe en bestaande hypotheken naar creatieve oplossingen. Te denken valt aan doelgroepen zoals starters, senioren en immigranten. Maar ook familiehypotheken met bijvoorbeeld 0% rente.

HouseFunding wil het verschil tussen de te betalen rente van de LOANERS en de te ontvangen rente van de FUNDERS zo klein mogelijk houden.

Ter vergelijking:

  • Bij een bank betaalt de LOANER 3% rente en ontvangt de spaarder gemiddeld 0,5% tot 0,85% rente.
  • Bij HouseFunding betaalt de LOANER 3% rente en ontvangt de FUNDER gemiddeld 2,25 tot 3% rente

HouseFunding heeft vooralsnog geen eigen kantoor. Op dit moment kun je voor vragen het beste een email sturen naar info@housefunding.nl. We nemen dan contact met je op om jouw vragen te beantwoorden.

Wij doen ons best om je altijd de beste service te bieden. Daarom vinden we het ook belangrijk om van je te horen wanneer we niet aan je verwachtingen voldoen. Neem daarvoor contact met ons op via klacht@housefunding.nl en vertel ons wat er misgaat of wat we kunnen verbeteren.

Wanneer we de klacht niet direct kunnen oplossen, nemen we binnen 24 uur contact met je op. We streven ernaar om een klacht binnen één week volledig opgelost te hebben.

Staat je vraag er niet bij? Stuur dan een mail naar faq@housefunding.nl

Load More